top of page

Dostawa i Zwroty

Polityka dostawy

Korzystamy z następujących usług dostawy:

InPost - usługa kurierska i pocztowa, dostępna tylko w Polsce.

Pocztex - usługa kurierska dostępna tylko w Polsce.

Czasy dostawy:

InPost - 1-3 dni.

Pocztex - 1-5 dni.

Koszty dostawy:

InPost - dostawa do paczkomatu - koszt dostawy 15 PLN.

InPost - dostawa pod wskazany adres - koszt dostawy 18 PLN.

Pocztex - dostawa kurierska pod wskazany adres - 15 PLN.

Koszty dostawy ponosi kupujący.

Opakowanie towarów zależy od wielkości zamówienia. 1-2 produkty w kopercie, jeśli jest więcej, to karton w zależności od ilości zamówionych produktów.

Polityka zwrotów i wymiany

Okres zwrotu:

Możesz wymienić lub zwrócić produkty dobrej jakości w ciągu 14 dni kalendarzowych, nie licząc dnia zakupu (dnia otrzymania zamówienia).

Warunki zwrotu:

Akceptowane są produkty bez śladów użytkowania i z oryginalnymi akcesoriami (etykietą, plombą, opakowaniem).

Zastrzegamy sobie prawo do nieakceptowania/zwrotu produktów z wyraźnymi śladami zużycia - śladami kosmetyków, dezodorantów lub plamami. W takim przypadku usługi transportowe nie są przez nas opłacane.

Wymiana na inny produkt lub rozmiar

Jeśli zamówiony produkt nie pasuje lub Ci się nie podoba, możesz wymienić go na inny produkt z naszej strony internetowej za dodatkową opłatą lub otrzymać zwrot różnicy w cenie.

Aby to zrobić, musisz złożyć nowe zamówienie na naszej stronie internetowej i w komentarzach podać "Wymiana".

Adres do wysyłki zwrotów:

Fashion Dance Spółka

31-302 Kraków

ul. Krowoderskich Zuchów 2/6

+48534121264

Jeśli w momencie wymiany podobny produkt nie jest dostępny, masz prawo albo zakupić inne produkty z dostępnego asortymentu z odpowiednią korektą ceny, albo rozwiązać umowę i otrzymać zwrot wartości zwróconego produktu.

Pieniądze za produkty zostaną zwrócone w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty potwierdzenia przez nas przyjęcia zwrotu w pełni i w nienaruszonym stanie.

Kto ponosi koszty zwrotu? Koszty zwrotu ponosi nadawca, z wyjątkiem przypadków wady lub naszych błędów.

Abyśmy wiedzieli, co zrobić z zwróconym produktem po wysłaniu, prosimy o wypełnienie załączonego do zamówienia formularza.

bottom of page